Varmt välkommen på söndag 14/6 kl.14-16 för lek, fika och träff med oss i styrelsen!
Invigning av lekplatsen 14/6 kl.14-16
En ny lekpark är värd att firas! Välkommen till en trevlig stund med grannar och familjer och du får också möjlighet att träffa vår delvis nya styrelse och höra om de frågor och projekt som står på agendan framöver för vår samfällighet.
Vi bjuder på bulle och festis!
Lekplatsen klar!
Nu är lekplatsen färdigställd och klar att lekas i! Här ser du några av nyheterna men det finns fler - välkommen hit!
Vi återkommer inom kort med datum för invigning.
/Styrelsen
Vattenavläsning 2
Hej!
Nu är det dags för årets andra vattenavläsning, läs av senast den 1/6 och skicka in via formuläret på hemsidan.
Avläsningar 2026:
Månadsskiftet februari/mars
Månadsskiftet maj/juni
Månadsskiftet augusti/september
Månadsskiftet november/december
Hälsningar Styrelsen gm
Magnus Pihl
Lekparken snart redo för lek igen!
Arbetet med att rusta upp vår lekpark pågår för fullt. Vi räknar med att allt ska vara färdigt redan nästa vecka, även om arbetet dragit ut något på tiden då marken behövt förberedas genom att gräva bort sten och grus. Bakgrunden till satsningen är att delar av den tidigare utrustningen var rejält sliten och behövde bytas ut. Nu bygger vi istället upp en ny och trygg lekplats där all utrustning installeras enligt gällande EU-direktiv för säkerhet. Kontakta styrelsen om du har frågor kring lekparken. Vi ser fram emot att snart kunna välkomna både små och stora till en modern, trygg och rolig mötesplats och återkommer med inbjudan till invigning!